Неділя
16.12.2018
11:40
Меню сайту
Категорії каталога
Методичні розробки з світової літератури [8]
Методичні розробки з хімії [13]
Методичні розробки з біології [16]
Методичні розробки з математики [8]
Методичні розробки з географії [5]
Методичні розробки з фізичної культури [3]
Методичні розробки з виховної роботи [1]
Форма входу
Пошук
Друзі сайта
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Світлогірська СЗШ
Головна » Файли » МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ » Методичні розробки з математики

Урок-тренінг «МатеМафія»
[ Скачать с сервера (302.5 Kb) ] 28.01.2018, 18:15

Урок-тренінг «МатеМафія», 9 клас

Хід уроку

Звучить весела музика. Учні 9-го класу займають свої місця.

Вчитель:

Доброго дня, шановні дев’ятикласник! Сьогодні ми проведем урок-тренінг «МатеМафія»! Елементи тренінгу взяті з популярної серед молоді гри «Мафія». Присвячений тренінг, звичайно, цариці всіх наук – математиці.

Математика поважна, могутня, щедра і прекрасна,

Блискуче розум розвиває, мислити правильно навчає.

Проникаючи в зоряні долі, в таємниці земної кори,

Математика всіх закликає: “Мрій, фантазуй і твори”.

 

Учні розділяються на дві команди: «МатеМафія» та «МатеЗнавці», жеребкуванням. Команди займають місця за столами, обирають капітана.

 

І конкурс «Знайомство»

Командам потрібно придумати емблему та невеличке привітання в довільній формі. Максимальна кількість балів за конкурс – 5 балів. На виконання 5 хвилин. Кожен бал – 1 смайлик J

 

Вчитель:

Отже, знайомимося з нашими командами… Першою почне команда…Настала черга команди …. представити себе…

 

ІІ конкурс «Нейробіка» (розминка мозку)

Команди розгадують загадки по черзі. Кожна правильна відповідь -  смайлик J

Вчитель:

Молодці, учасники! Мозок розім’яли, далі грати погнали!

 

Запитання для 1 команди

1. Числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)

2. В яких одиницях вимірюється довжина? (км, м, см, мм)

3. Кут, менший за 90? (гострий)

4. Скільки прямих проходить через дві точки? (одна)

5. Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (промінь)

6. Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)

7. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

8. Трикутник, у якого всі сторони рівні (рівносторонній)

9. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)

10. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)

Запитання для 2 команди

1. Що утворюють натуральні числа, записані в порядку зростання? (ряд натуральних чисел)

2. В яких одиницях вимірюється вага? (тона, центнер,  кілограм, грам)

3. Кут, більший за 90? (тупий)

4. Градусна міра розгорнутого кута? (180)

5. Лінія, яка не має ні початку, ні кінця. (пряма)

6. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)

7. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)

8. Як називаються компоненти додавання (доданок, доданок, сума)

9. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)

10. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15)

 

ІІІ конкурс «Знайди мене!»

Командам необхідно на двох запропонованих картинка знайти відповідні букви за 3 хвилини. Кількість знайдених букв = кількості балів (смайликів J)

 

ІV конкурс «Впізнай мене!»

Кожен учасник команди отримує картку з математичним терміном або канцтоваром, яку йому без слів необхідно показати своїй команді. За кожне вгадане слово команда отримує бал.

 

V конкурс «Матнматичний блокбастер…J»

Кожна команда за 5 хвилин складає казку – «Математичний блокбастер». В казці повинно бути використано якомога більше математичних слів, термінів, понять. Кожне слово = 1 бал ()

1 смайлик J

VІ конкурс «Протистояння гігінтів»

За 5 хвилин команди повинні скласти якомога більше слів зі слова ДИСКРИМІНАНТ. Власні назви в список не включати. Кількість слів – кількість балів.

 

Вчитель:

За хвилиною - хвилина. Ось і грі прийшов кінець. Тож розкриємо рахунок. Хто сьогодні молодець?

Дві команди добре грали, хоч без досвіду гравці. Відповіді показали. Що обидві - молодці!

 

Команди «МатеМафія» і «МатеЗнавці» активно приймали участь, але перемогти може лише одна команда і сьогодні це команда…Ми оголошуємо результати, підраховуємо смайлики J. На згадку про тиждень математики учні 9 класу отримують розмальовку, яку слід оформити і закріпити у класі як нагадування про власну силу  і красу.

 

Всього найкращого! Бувайте здорові, багаті і щасливі!

Категория: Методичні розробки з математики | Додав: Олексій_Миколайович
Просмотров: 179 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять Коментарі могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]