Неділя
16.12.2018
11:40
Меню сайту
Категорії каталога
Методичні розробки з світової літератури [8]
Методичні розробки з хімії [13]
Методичні розробки з біології [16]
Методичні розробки з математики [8]
Методичні розробки з географії [5]
Методичні розробки з фізичної культури [3]
Методичні розробки з виховної роботи [1]
Форма входу
Пошук
Друзі сайта
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Світлогірська СЗШ
Головна » Файли » МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ » Методичні розробки з математики

Урок-гра «Математичний КВК»
[ Скачать с сервера (20.9 Kb) ] 28.01.2018, 18:27

Урок-гра «Математичний КВК» 6 клас

Хід уроку

 

Звучить весела музика. Учні 6-го класу займають свої місця.

 

Вчитель:

Добого дня, шановні учасники! Ми зібралися на Математичний КВК!

Цариця всіх наук поважна, могутня, щедра і прекрасна,

Блискуче розум розвиває, мислити правильно навчає.

Математика! Це слово виникло в Давній Греції приблизно в 5 ст. до н. е. Воно означає «навчання – знання, отриманні через роздуми». Сьогодні ми визначимо, хто в 6 класі краще орієнтується в математичних знаннях.

Проникаючи в зоряні долі, в таємниці земної кори,

Математика всіх закликає: “Ти мрій, фантазуй і твори”.

 

Учні розділяються на дві команди: хлопці і дівчата. Команди займають місця за столами.

 

І конкурс «Представлення»

Командам потрібно придумати назву команди, емблему та невеличке привітання в довільній формі. Максимальна кількість балів за конкурс – 5 балів. На виконання 5 хвилин. Кожен бал – 1 смайлик J

 

Вчитель:

Отже, знайомимося з нашими командами… Першою почне команда…Настала черга команди …. представити себе…

 

ІІ конкурс «Розминка»

Команди розгадують загадки по черзі. Якщо перша команда не має відповіді, то відповідає друга команда. Та команда, яка відповідає правильно – отримує смайлик J

1. Одна нога і шапка, а голови нема. Що це таке? (Гриб.).

2. Штучка-одноручка, носик стальний, а хвостик лляний. Що це? (Голка).

3. Під двома дугами два яблука з кругами. Що це? (Брови і очі).

4. Коли сухо - клинок, коли мокро - блинець. Одна нога і та без чобота. Що це? (Парасолька).

5. Дві вони кленові, підошви - двохметрові. На них поставиш дві ноги - і по глибокому снігу біжи. (Лижі).

6. Біля ялинок із голок лютневим днем побудовано дім. За травою не видно його, а жильців у ньому мільйон. (Мурашник).

7. Під дахом чотири ноги, на даху суп та ложки. Що це таке? (Стіл).

8. Два брюшка, чотири вушка. Що це таке? (Подушка).

9. Шестинога на стелі, а восьминогий жде її в кутку. Що це? (Муха і павук).

10. П'ять хатин, а хід один? Що це? (Рукавичка).

11. Шість ніг без копит, ходить, та не стукає, літає, а не птах, може вверх ногами сидіти. (Муха).

12. Чотири ноги, сто голок несе, а шити не уміє. (Їжачок).

13. Син мого батька, а мені не брат. Хто це? (Я сам).

14. Сімдесят одежинок та всі без застібок. (Капуста).

15. Є, діти, у мене два срібних коня. Їду зразу ж на обох! Що за коні у мене? (Ковзани).

16. Хто за рік чотири рази перевдягається? (Земля).

17. Сидить баба у сто шуб вдягнута. Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля).

18. Цей кінь не їсть вівса, замість ніг - два колеса. Сідай верхи і мчись на нім, - тільки краще керуй рулем! (Велосипед).

19.Два туристи пройшли за день 34 км. Скільки кілометрів пройшов кожний, якщо вони йшли з однаковою швидкістю?

20.Назвіть число, яке не впливає на суму і число, що не впливає на добуток.

21. Скільки буде, коли 10 поділимо на половину?

 

Вчитель:

Молодці, учасники! Мозок розім’яли, далі грати погнали!

 

ІІІ конкурс «Кросворд»

Командам необхідно скласти кросворд на математичну тему, використовуючи підручник з математики 6 клас. Мінімум на 5 питань. Кожне питання 1 бал (1 смайлик). По завершенню 5 хвилин один із учасників презентує кросворд на дошці. Поки гравець-представник працює біля дошки, інші учасники команди відповідають на запитання

                                                        Запитання для першої команди:

1.Як називаються числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)

2.Як називають число написане над рискою дробу? (чисельник)

3.Назвіть компоненти дії ділення. (ділене, дільник, частка)

4.Одне яйце варять протягом 4 хвилин. Тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити п’ять яєць? (за 4 хв.)

5.Горіло п’ять свічок. Дві з них загасили. Скільки свічок залишиться? (дві)

6.На одній руці п’ять пальців, на двох – десять. А на десяти скільки? (50)

7.Двоє учнів йшли до школи і зустрілись їм по дорозі ще п’ять учнів.  Скільки учнів прийшли до школи? (двоє)

8. Який казковий герой нагадує вам одиницю вимірювання малих відстаней?      (Дюймовочка)                                                                                                                                           

9. На двох гілках сиділо по вісім горобців. Стрілець вистрілив, один горобець упав. Скільки залишилося горобців?                (Один, той що впав)

                                                        Запитання для другої команди:

1.Назвіть компоненти дії віднімання. (зменшуване, від’ємник, різниця)

2.Назвіть найменше натуральне число. (один)

3.Як називають фігуру, що складається з усіх точок площини, рівновіддалених від даної точки? (коло)

4.Убатька п’ять дочок і кожна з них має брата. Скільки дітей у батька? (шість)

5.Двоє пішли – п’ять гвіздків знайшли. Четверо підуть – скільки знайдуть? (жодного)

6.У будинку 4 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в будинку? (5)

7. Діда звуть Павлом Івановичем, його внука Михайлом Васильовичем. Як звуть внукового батька? (Василь Павлович)

8. Чому дорівнює добуток всіх цифр десяткової системи.(0)

9. Якими одиницями вимірювання користувалися купці продаючи  тканину?  (Ліктями)

 

ІV конкурс «Крокодил»

Кожен учасник команди отримує картку з математичним терміном або канцтоваром, яку йому без слів необхідно показати своїй команді. За кожне вгадане слово команда отримує бал.

Слова для гри: лінійка, олівець, затирачка, коректор, трикутник, квадрат, ножиці, коло, транспортир, циркуль, калькулятор, рахівниця, ручка.

 

V конкурс «Конкурс капітанів»

Ми знаємо, що капітан – це сильна, смілива, вольова людина. Він має гострий розум та швидку думку. Капітан повинен знаходити вихід із будь-яких екстремальних ситуацій. Тому саме капітан може допомогти команді.  Капітан кожної команди за 1 хвилину складає розрізаного А4 геометричну фігури, використавши усі запропоновані частини.

 

А в цей час команди можуть задати по 2-3 загадки один одному. Розгадана загадка – 1 бал.

 

Вчитель:

За хвилиною - хвилина. Ось і грі прийшов кінець. Тож розкриємо рахунок. Хто сьогодні молодець?

Дві команди добре грали, хоч без досвіду гравці. Відповіді показали. Що обидві - молодці!

Все умійте розв’язати, Про складне й просте сказати. Ваш девіз – усе узнати, вміти добре рахувати.

Виростайте ж і у путь! Хай знання із вами йдуть!

 

Ми оголошуємо результати, підраховуємо смайлики J. На згадку про тиждень математики учні 6 класу отримують розмальовку, яку слід оформити і закріпити у класі як нагадування про власну силу  і красу.

Всього найкращого! Бувайте здорові, багаті і щасливі!

Категория: Методичні розробки з математики | Додав: Олексій_Миколайович
Просмотров: 158 | Загрузок: 6 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять Коментарі могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]