Понеділок
26.02.2018
05:48
Меню сайту
Категорії каталога
Методичні розробки з світової літератури [8]
Методичні розробки з хімії [13]
Методичні розробки з біології [4]
Методичні розробки з математики [8]
Методичні розробки з географії [5]
Методичні розробки з фізичної культури [3]
Форма входу
Пошук
Друзі сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Світлогірська СЗШ
Головна » Файли » МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ » Методичні розробки з математики

«Геометричний з’їзд»
[ Скачать с сервера (18.9Kb) ] 28.01.2018, 17:55

Урок-екскурс

«Геометричний з’їзд»

11 клас

Хід уроку

Звучить весела музика. Учні 11-го класу займають свої місця.

 

Вчитель:

Всім - добрий день, друзі, Я рада Вас вітати! Сьогодні ми поведемо мову про красу математики.

Проникаючи в зоряні долі, в таємниці земної кори,

Математика всіх закликає: “Мрій, фантазуй і твори”.

"Математику ще й тому вивчати слід, що вона розум до ладу доводить." (М.В.Ломоносов)

На сьогоднішньому Геометричному з’їзді ми повторимо властивості геометричних фігур у просторі і на площині. Поповнимо свій багаж знань, весело проведем час і отримаєм подарунок у класну кімнату.

 

Учні по черзі витягають  з мішечка різнокольорові картки, на яких зображено різні геометричні фігури.

 

І конкурс «Презентація»

Кожному учню необхідно пригадати означення геометричної фігури, яку він витяг і мінімум 3 властивості (терміна, формули) цієї фігури. Потім учень презентує свою фігуру за планом : 1) без слів показує жестами і мімікою свою фігур, а інші учні повинні відгадати(по типу гри «Крокодил»); 2) проговорює означення своєї фігури; 3) озвучує властивості фігури, яка йому випала. Можна у жартівливій, віршованій або довільній формі. За кожне правильне твердження учень отримую один смайлик J.

 

Вчитель:

Отже, знайомимося з нашими учасниками….

Тепер розподілимося за команди. Подумайте, на які два типи фігур можна розділити всі ваші отримані картки? За цим критерієм і поділимося на команди. (критерій фігур: плоскі і просторові). Всі набрані смайлики учень забирає до своєї команди.

 

ІІ конкурс «Нейробіка» (тренування мозку)

Командам потрібно дати відповідь на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 смайлик J

Отже:

Запитання для 1 команди

1. Числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)

2. В яких одиницях вимірюється довжина? (км, м, см, мм)

3. Кут, менший за 90? (гострий)

4. Скільки прямих проходить через дві точки? (одна)

5. Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (промінь)

6. Як називаються компоненти при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)

7. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

8. Трикутник, у якого всі сторони рівні (рівносторонній)

9. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)

10. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)

 

Запитання для 2 команди

1. Що утворюють натуральні числа, записані в порядку зростання? (ряд натуральних чисел)

2. В яких одиницях вимірюється вага? (тона, центнер,  кілограм, грам)

3. Кут, більший за 90? (тупий)

4. Градусна міра розгорнутого кута? (180)

5. Лінія, яка не має ні початку, ні кінця. (пряма)

6. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)

7. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)

8. Як називаються компоненти додавання (доданок, доданок, сума)

9. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)

10. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15)

 

ІІІ конкурс «Геометрична плутанина»

Кожна команда отримує А4 розрізаний на різні геометричні фігури. Задача – всією командою якнайшвидше скласти А4. Максимальна оцінка – 4 смайли J.

 

ІV конкурс «Геометричний калейдоскоп»

За 5 хвилин командам необхідно намалювати один день із життя школи, використавши при цьому якомога більше геометричних фігур.

 

V конкурс «Конкурс капітанів»

Вчитель:

Ми знаємо, що капітан – це сильна, смілива, вольова людина. Він має гострий розум та швидку думку. Капітан повинен знаходити вихід із будь-яких екстремальних ситуацій. Тому саме капітан може допомогти команді.

Капітан кожної команди за 1 хвилину складає із слова «ДИСКРИМІНАНТ» якомога більше слів. За кожне слово – 1 смайлик J

 

Вчитель:

За хвилиною - хвилина. Ось і грі прийшов кінець.

Тож розкриємо рахунок. Хто сьогодні молодець?

Дві команди добре грали, хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали. Що обидві - молодці!

 

Ми оголошуємо результати – суму смайлів. На згадку про тиждень математики 11 клас отримує розмальовку, яку слід оформити і закріпити у класі як нагадування про власну силу  і красу.

Всього найкращого! Бувайте здорові, багаті і щасливі!

Категория: Методичні розробки з математики | Додав: Олексій_Миколайович
Просмотров: 18 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять Коментарі могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]